I believe I can flyThis is for my dear friendSunny and MichealI believe I can fly    R. KellyI used to think that I could not go wrong 面膜And life was nothing but that an awful song But now I know the meaning of true love I'm leaning on the everlasting arms If I can see 結婚西裝it, then I can do it If I just believe it, there's nothing to it *I believe I can fly I believe I can touch the sky I think about it 票貼every night and day Spread my wings and fly away I believe I can soar I see me running through that open door I believe I can fly I believe 裝潢I can fly Oh I believe I can fly See I was on the verge of breaking down Sometimes inside us, it can seem so long There are miracles in 西裝life I must achieve But first I know it starts inside of me Could I believe in it? If I can see it, then I can be it If I just believe it, 澎湖民宿there's nothing to it (*) 我一直以為自己不會犯錯人生不過是一首可怕的歌如今,我懂得了真愛的意義我倚靠著永恆的臂膀只要我明白,我就會去做找房子只要我相信,什麼都不成問題我相信我能飛我相信我能觸摸到天空我日思夜想想要展翅遠走高飛我相信我能飛我看見自己穿過那扇敞開的門我相信我能飛我相信面膜我能飛噢,我相信我能飛我曾瀕臨崩潰邊緣有時候在你我心裡,它蘊藏許久生命中有我必須完成的奇蹟但首先我得從心裡開始做起我該相信它嗎?只要我明白,酒店經紀我就做得到只要我相信,什麼都不成問題


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
Plurk
關鍵字廣告 YAHOO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    sy69syswct 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()